Paksi Polgármesteri Hivatal

Telefonszámok és faxok:

  • Központ: 06-75/500-500
  • Polgármester titkárság: 06-75/500-565
  • Jegyzői titkárság: 06-75/500-533
  • Polgármesteri zöld szám: 06-80/377-777
  • Polgármesteri titkárság fax: 06-75/500-594

Polgármesteri Hivatal
A Polgármesteri Hivatal három emeletén 88 dolgozó gondoskodik a képviselő-testület döntéseinek előkészítéséről és végrehajtásáról, az államigazgatási és önkormányzati hatósági feladatok ellátásáról.
A háromemeletes épületben a nagyobb ügyfélforgalmat lebonyolító osztályok az alsóbb szinteken dolgoznak, ezzel is szolgálva az állampolgárok kényelmét. Az ügyfélfogadási időt a lehető legmagasabb óraszámban határoztuk meg: csütörtök kivételével naponta 08:00-15:30-ig, pénteken 12:00 óráig fordulhatnak hozzánk ügyes-bajos dolgaikkal.
A Városházára belépve útbaigazítást kérhetnek a biztonsági szolgálattól. A földszinten található a Paksi Hulladékgazdálkodási Kft. ügyfélszolgálati irodája, az Adócsoport és az Igazgatási osztály, melyek nagy ügyfélforgalmat bonyolítanak le.
Az első emeleten a Polgármester, a Jegyző, a Titkársági osztály, a Szociális osztály, a Pénzügyi osztály egy része és az Iktató kapott helyet.
A második emelet irodáiban a Műszaki osztály, a Pénzügyi osztály, valamint a Tervezési csoport munkatársait kereshetik fel.
A harmadik emeleten a Társulási és Pályázati osztály, a Belső Ellenőrzési csoport, a Paksi Hulladékgazdálkodási Kft., valamint a Klebersberg Intézményfenntartó Központ Paksi Tankerületének munkatársait találják az ügyfelek.
A Polgármesteri Hivatal dolgozói a lakosság magas szintű szolgálatára, a törvények betartására és betartatására tettek köztisztviselői esküt. Céljuk, hogy a törvények adta lehetőségeken belül segítsék az ügyintézés egyszerűsítését és gyorsítását. Mindannyian arra törekszünk, hogy Önöknek ne kellemetlen nyűg, hanem könnyen teljesíthető feladat legyen a hivatali ügyintézés.