Tisztelt Ügyfeleink! Az elektronikus ügyintézés elsődleges felülete az Önkormányzati Hivatali Portál, mely folyamatos fejlesztés alatt áll. Kérjük , ha nem találnak megfelelő Űrlapot a bejelentésükhöz az E-papír felületet használják. ( A portál eléréséhez kattintson)
https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap
2018. január 1-jétől az elektronikus ügyintézést biztosító szerv köteles biztosítani az e-Papír szolgáltatás útján előterjesztett beadványok fogadását, ha az adott ügytípus elektronikus űrlappal nem támogatott.
Mit kell tudni az e-papír szolgáltatásról?
Az e-Papír egy díjmentes, hitelesített üzenetküldő alkalmazás, amely internetkapcsolaton keresztül, elektronikus úton köti össze a Hivatali Kapuval, Cégkapuval, Ügyfélkapuval rendelkező hivatalokat, gazdálkodó szervezeteket, magánszemélyeket a szolgáltatáshoz csatlakozott intézményekkel.
Az ügyindításhoz a Bejelentkezés gombra kell kattintani, majd a megjelenő KAÜ-felületen az ügyfélkapus felhasználónevet és jelszót megadni, amennyiben másodlagos ügyfélkapuval is rendelkezünk, ki kell választani, hogy melyikről kívánjuk indítani az ügyet.
A megjelenő e-Papír oldalon különböző témák, ügytípusok és szervezetek közül lehet választani. Bejelentkezés után a megjelenő űrlapon adhatjuk meg a kért adatokat. A leveleket el lehet menteni, majd a félbehagyott munkát a Mentett piszkozatok menüből bármikor folytathatjuk.
A levélhez max. 30 MB méretű dokumentum is csatolható, amely az Azonosításra Visszavezetett Dokumentumhitelesítés (AVDH) szolgáltatással hitelesíthető.
A feladni kívánt levelet küldés előtt ellenőrizhetjük, szükség esetén a Vissza a Levél szerkesztéséhez gombra kattintva javíthatjuk, majd a Küldés gombbal elküldhetjük.
A sikeres feladásról egy Feladási igazolást kapunk a kiválasztott Ügyfélkapu Értesítési tárhelyre, illetve a válasz is ide érkezik; érdemes tehát naponta ellenőrizni azt.
A tárhely a beérkező dokumentumokat, igazolásokat, nyugtákat 30 napig tárolja. A hosszabb ideig megőrizni kívánt dokumentumokat továbbra is át lehet mozgatni a Tartóstárba.
„A veszélyhelyzet alatti engedélykötelezettségről, valamint az ellenőrzött bejelentésről szóló 191/2020.(V.8.) Korm.rendelet szerinti bejelentés – a fenti elektronikus elérhetőségeken túl – az alábbi e-mail címen tehető meg: ellenorzott.bejelentes@paks.hu”
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Egy vállalkozás üzemeltetése sosem egyszerű feladat, de a helyi iparűzési adó bevallás már nem jelent gondot.
Intézze hivatalos ügyeit elektronikusan!
https://www.youtube.com/watch?v=HUVBW-I4KpQ
Egy új iroda berendezése sosem egyszerű feladat, de az adóegyenleg lekérdezése már nem jelent gondot.
Intézze hivatalos ügyeit elektronikusan!
https://www.youtube.com/watch?v=SVrS8mKM5As
Az új szokások kialakítása sosem egyszerű feladat, de a gépjárműadó mentesség bejelentése már nem jelent gondot.
Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan!
https://www.youtube.com/watch?v=CozRxAKvsNU
Egy szálláshely beindítása sosem egyszerű feladat, de annak nyilvántartásba vétele már nem jelent gondot.
Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan!
https://www.youtube.com/watch?v=ZBJ-tAHXKXE
Egy esküvő megszervezése sosem egyszerű feladat, de a születési anyakönyvi kivonat kiállítása már nem jelent gondot.
Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan!
https://www.youtube.com/watch?v=txf1V52_ilY
Egy vállalkozás bővítése sosem egyszerű feladat, de a behajtási engedélyek kérése már nem jelent gondot.
Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan!
https://www.youtube.com/watch?v=VD1WFLI__WU
A továbbtanulás finanszírozása sosem egyszerű feladat, de a szociális támogatási kérelem benyújtása nem jelent gondot.
Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan!
https://www.youtube.com/watch?v=p0ge6K_Mjsg
eügyintézés_cikk_1. rész pdf | |
eügyintézés_cikk_2 rész pdf |