Akadálymentesített verzió

Így értesít a problémákról a szolgáltató

A Kaposvári Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. új módszerrel küld értesítést a lakosoknak...

A Kaposvári Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. végzi a hulladékszállítási közszolgáltatási feladatokat Pakson, valamint hat környező településen (Bölcske, Gerjen, Györköny, Madocsa, Nagydorog, Pusztahencse). 2019. november 15-től értesítő nyomtatvány használatával kívánják a lakosságot tájékoztatni a hulladékszállítás során felmerülő problémákról, például arról, ha a gyűjtőedény sérült, vagy nem megfelelő hulladékot tartalmazott, esetleg a cég rendszerében nincs nyoma szolgáltatási szerződésnek. A gépjárművezetők a hulladékgyűjtő edényekre teszik fel a kitöltött értesítőt, amely onnan könnyen levehető. A módszer bevezetésének célja a cég és a lakosság közötti hatékonyabb kommunikáció. A lakosok így azonnal tájékozódhatnak az esetlegesen felmerülő problémákról, nem pedig több nap elteltével, postai levelezés útján. További kérdések esetén felkereshetik a cég ügyfélszolgálatát, áll a Kaposvári Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. közleményében.